منتديات عالمى الخاص
منتديات عالمى الخاص
منتديات عالمى الخاص
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات عالمى الخاص

اغانى برامج اعلانات وظائف .. كل حاجه واى حاجه

البوابةالرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
المنتدى يرحب بالساده الزوار والاعضاء ويتمنى لكم وقتا ممتعا .. تحياتنا لكم محمد السحيمى & محمود زيان

غبي منه فيه..!!

كاتب الموضوعرسالة
????
زائر

غبي منه فيه..!! Empty
مُساهمةموضوع: غبي منه فيه..!!   غبي منه فيه..!! Icon_minitimeالخميس 5 مارس - 20:07

غبي منه فيه..!! 561297
واحد غبى اوى وحاسس انه غبى جدا , فقرر انه ينتحر ويرمى نفسه من فوق جبل , فجاله واحد قبل مايرمى نفسه وقاله انت هتنتحر ليه؟

قاله انا غبى اوى وماينفعشى اعيش تانى , قاله لا يا عم انت حكمت على نفسك ليه ان انت غبى, انا هسالك 3 اسئله لو جاوبتها يبقى انت زكى ماشى؟ , الغبى قاله ماشى .

الراجل قاله السؤال الاول : حاجه من بره ابيض ومن جوه اصفر وبنقليها وبنفقشها واسمها بيضه تبقى ايه ؟؟؟ قاله معرفش شوفت بقى ان انا غبى, الراجل قاله استنى طب هسألك السؤال التانى بس ركز معايا : حاجتين من بره ابيض ومن جوه اصفر وبنقليهم وبنفقشهم واسمهم بيضتين يبقو ايه هما ؟؟ قاله الغبى معرفش ولسه هيرمى نفسه راح الراجل قايله استنى بس وراح قايله اخر سؤال : حاجه ليها جناحين وبناكلها واسمها فرخه تبقى ايه ؟؟؟ الغبى قاله 3 بيضات؟, الراجل راح خابطه بالرجل موقعه من على الجبل .
????
زائر

غبي منه فيه..!! Empty
مُساهمةموضوع: رد: غبي منه فيه..!!   غبي منه فيه..!! Icon_minitimeالجمعة 6 مارس - 14:33

هههههههههههههههههههه
جامدة أوى يا ميجو الله يخرب عقلك

غبي منه فيه..!!
صفحة 1 من اصل 1